Вопросы-ответы Интервью Все записи

1

- , пользователь 1ua
-
Тема: Наталія Кротюк: 'Жіночий бізнес

Жіночий бізнес – це тема, яка останніми роками отримала особливе звучання і є важливим напрямом у сприянні зайнятості. Острозький міськрайонний центр зайнятості спільно з  Рівненським обласним об’єднанням громадян “Центр підтримки громадських ініціатив “Чайка” наприкінці минулого року провів два тренінг-семінари “Жінка в бізнесі”. Мета таких семінарів – допомогти жінці, зокрема,  безробітній, скористатися шансом знайти собі роботу.

Протягом 2007 року фахівці Острозького МРЦЗ направили на  навчання на курсах цільового призначення “Підприємець-початківець” 21 жінку. Усі вони відкрили власну справу.

Однією з них є Наталія Кротюк. За фахом вона іхтіолог-рибовод, але ще з дитинства мріяла гарно одягати людей. З цією метою вона закінчила курси менеджерів-адміністраторів при Київському інституті бізнесу і технологій, а також брала індивідуальні уроки кравецької майстерності. Але, як це часто на жаль трапляється, знайти роботу не зуміла. У пошуках можливих варіантів працевлаштування звернулась у центр зайнятості, отримала направлення  працювати швачкою на фабрику “Вілія”, але з певних причин вимушена була розрахуватись і знову звернулась за допомогою в центр зайнятості. На одному із семінарів дізналась про можливість отримання одноразової виплати допомоги по безробіттю для започаткування власної справи і вирішила спробувати свої сили. Закінчила курси підприємців-початківців, успішно захистила бізнес-план і отримала одноразову виплату. Це дало можливість відкрити майстерню з ремонту та пошиття одягу в с.Милятин. Але невдовзі, у зв’язку із зміною місця проживання, майстерню довелося закрити. Та це не зупинило жінку. Спільно із чоловіком Ігорем Ковальчуком в жовтні минулого року вони відкрили ательє з ремонту, перероблення та дизайну одягу в м.Острозі, де й продовжує творити красу для людей. Є популярність закладу серед клієнтів і число їх постійно збільшується. У планах підприємця – розширити коло надання послуг, створення нових робочих місць. Отже, колишня безробітна даватиме роботу іншим.

У майбутньому Наталія планує закінчити написання нового бізнес-плану із залученням іноземних інвесторів для втілення далекострокового плану “Персональна лінія одягу та шкіряних сумок”. Їй під силу втілити в життя гасло: “Вчора - безробітна, сьогодні – підприємець,  завтра – роботодавець”.

3 мая 2009


1


  Закрыть  
  Закрыть